~SEIRINGAN JIHAD DAN DAKWAH... TEGAR MENGHARUNGI TITIAN FISABILILLAH~



Blog ini dibawah kendalian :
UNIT INFORMASI G3

Saturday, November 20, 2010

Majlis Hari Raya Aidil Adha 2010 anjuran GPU Pusat

          



Segala puji bagi Allah SWT, selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW berserta ahli keluarga Baginda dan para sahabatnya. Bertaqwalah kita semua kepada Allah dan eratkan hubungan silaturrahim antara saudara-saudara Islam yang lain agar Ukhuwwah Fillah yang diperjuangkan itu akan berseri abadan abada. Insha~Allah.

          Pada 20hb November 2010 (Sabtu) bersamaan 13hb Zulhijjah 1431 Hijriah, jam 3 petang, satu Majlis Hari Raya Aidil Adha anjuran GPU Pusat telah berjaya diadakan di kediaman Saudara Suhairi Ghazali di Kampung Morkel yang merupakan salah seorang dari ahli GPU : Generasi 1. Saudara Suhairi kini baru sahaja menamatkan Diploma di UiTM Arau, Perlis dan maafkan saya kerana lupa bertanyakan kosnya. (^_^)

          Program ini bertujuan untuk menghimpunkan kesemua generasi GPU, bermula dari Generasi 1 hingga Generasi 6. Alhamdulillah, dengan Rahmat Allah, akhirnya kesemua para generasi dapat bertemu di suasana Hari Raya Aidil Adha yang mulia walaupun kehadirannya adalah tidak 100% namun masih tetap dapat menceriakan suasana. Semoga mereka yang tidak hadir akan turut mendapat Rahmat dan Berkat dari Allah SWT.

          Akhir kalam, semoga perjuangan ahli-ahli Generasi Penyelamat Ummah di Malaysia kan terus berkembang dan mendapat Barokah dari Allah SWT dan bisa meraih Syafaat Rasulullah di akhirat kelak. Insha~Allah. Wahai sekalian ahli GPU, yaqinlah pada janji-janji Allah kerana sesungguhnya perjuangan mencari Redha Allah tidak akan menjadi sia-sia, apa yang penting, ikhlaskan jiwa dan ragamu kerana Allah SWT dan bersungguh-sungguhlah dalam mempertahankan Risalah Muhammad Rasulullah SAW. Wallahu’alam. (^_^)

No comments:

Post a Comment